۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه

بعد از فرو رفتنم در اغما, اعضای بدنم به درد هر کسی با گروه خونی b مثبت می خورد.
روحم.با روحم چه می کنید؟
من که می گویم روحم را هدیه کنید به تمام کسانی که نوشتن را می دانند.شاید  با روح من بتوانند تمام چیز هایی که نتوانستم را بنویسند. 
یا شاید نه.روحم را هدیه کنید به تمام آدم هایی که هنوز خندیدن را بلدند.
یا شاید هم به کودکی که هنوز اولین دروغ را نگفته و برای ساختنش سخت مشغول فکر کردن است.
اما مدیونید که روحم را بفروشید به آدم های شکم گنده و اخمو.یا کسانی که هنوز یک خط هم چیزی از خودشان ننوشتند.یا کسانی که موقع راه رفتن فقط جلوی پایشان را نگاه می کنند.من از این سه گروه عمیقا بیزارم.
فقط جراحی بدون درد باشد.روحم خیلی وقت ها در این دنیا درد کشیده.خواهش می کنم مراقب روح من باشید.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

آدمای شیمک گونه اخموو مگه چشووونههههههههههه .خودتو تو آینه دیدی (شیکمت میزاره ببینی اصلآ).

بی درد گفت...

نا شناس: شکم گنده فقط یه کنایه است.

ناشناس گفت...

mezah kardeh boodim.KHANOOM NEVISANDEH.DARZEMN BODOIED CHIZE JADID BENEVIS KE GHAND NAZAR DADANAM BEKOOLI KAM SHODEH