۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

هی برای آدم اس ام اس میاد برای لاغر شدن با  ما تماس بگیرید، کوش آداسی هتل چهار ستاره فول نمی دونم چند هزارتومان.

دیگه اس ام اس ها را باز هم نمی کردم.صبح اس ام اس اومد.خواستم همانطور که سیب زمینی پوست می کندم یک فحش گنده بدم.ولی ندادم و اس ام اس را باز کردم.
بابا بود.نوشته بود: "مادر شدنت مبارک"
خندیدم.بلند بلند.بعد گریه کردم.بعد ده بار متن را خواندم.بعد مامان زنگ زد.گفت مامان کوچولو چطوری.بعد...
اصلا بعدش را نمی دانم.اصلا هم نمی دانم دارم چه می نویسم.دست هام یخ کرده.جلوی آینه ایستادم و بلوزم را بالا زدم و هی توی آینه با خودم می گم : یعنی یک چیزی این تو در حال رشد کردنه؟
من الان چه باید بنوسیم؟ به من مادر شدن می آید؟ به محمدرضا بابا شدن که خیلی می آید.
یک چیزی دارد می چسبد به من که من باید حسابی مراقبش باشم.نمی دانم.فقط دارم حرف می زنم که یک وقت جیغ نکشم...

۳ نظر:

ص. ترابیان. گفت...

خانم قربانی خیلی تبریک!
بهترین خبری بود که امروز شنیدم.
ایشالله به سلامتی باشد...
(چه قدر این اتفاق زیباست)

katy گفت...

تبریک ویژه ازطرف من وکیمیا


مراقب خودت باش مامان فرناز


بوس

کیمیا گفت...

مبـــــارک باشه فرناز جون
ایشاا... هر سه تاتون همیشه سالم و سلامت باشین.
مراقب خودت و نی نی کوچولو باش.